تاریخچه دادگاه فدرال در کانادا

تاریخچه دادگاه فدرال در کانادا | دادگاه فدرال کنونی در سال ۱۹۷۰ جانشین دادگاه فدرال سال ۱۸۷۵ شد . این دادگاه از دو بخش استیناف و دادرسی تشکیل شده است که مقر آن در اوتاوا قرار دارد . قضات هر دو بخش از سراسر کانادا تعیین میشوند . این دادگاه حق تجدید نظر در تصمیـــــــــــــــــمات مورد بحث در هیاتهای فدرال ، کمیسیونها و دادگاه های ویژه ( مثل دادگاه های ویژه (مثل دادگاه خانواده و دادگاه مالک و مستاجر) را دارد . همچنین اختیارات قضایی دادگاه فدرال ، در برگیرنده حل اختلاف نظرهای میان استانی و فدرالی – استانی ، دعاوی مالیاتی و دولتی (دعواهایی که یک طرف آن دولت باشد ) است . بخش استیناف دادگاه فدرال ، به تصمیمات صادره از بخش محاکمات و دفاتر و نمایندگی های فدرال رسیدگی میکند .

انتخاب نوع خانه در کانادا

انتخاب نوع خانه در کانادا | بعد از انتخاب محل خانه ، میتوان در زمینه نوع آن نیز تصمیم گیری کرد . انواع مختلف خانه در کانادا عبارتند از :

  • Detached (معمولا از برقیه خانه ها قیمت بیشتری دارد )
  • Semi-Detached
  • Duplex
  • Townhouse
  • آپارتمان کاندومینیوم

پس از انتخاب نوع خانه ، باید در زمینه نو یا دست دوم بودن خانه نیز تصمیم گرفت .معمولا طی سال های اول خرید خانه نو ، مبلغ باز پرداخت اقساط وام ، کمتر است . همچنین خانه های نو ضمانت لازم دارند . از طرف دیگر معمولا خانه های قدیمی ارزان تر بوده و آن ها مالیات فروش فدرال تعلق نمیگیرد . اما چنین خانه هایی به هزینه نگهداری بیشتری نیاز دارند . ولی ، بهتر است که فرد با پرداخت ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار از خدمات و مشاوره های یک بازرس خبره استفاده کند .

راهنمای خرید خانه در کانادا

راهنمای خرید خانه در کانادا | اگر فردی برای اولین بار در کانادا منزلی خریداری  میکند ، با مطالعه مطالب زیر میتواند این کار را بهتر انجام داد . هر یک از مهاجران بهعنوان یک تازه وارد به کانادا ، میتوانند بعد از اتمام فرآیند اقامتشان ، با پرداخت حداقل ۳۵ درصد قیمت خانه به عنوان پیش پرداخت و حداکثر ۲ درصد قیمت خانه با اخذ وام نسبت به خرید خانه اقدام کنند . باقیمانده قیمت خانه خریداری شده ، به صورت وام و با اقساط بلندمدت پرداخت خواهد شد . در این رابطه وام دهندگانی هستند که با طرح به کانادا خوش آمدید بدون نیاز به داشتن سابقه اعتبار یا شغل در کانادا ، به خریدار ، وام میدهند . در این رابطه ممکن است از متقاضی وام ، سابقه اعتبار در بانک کشور متبوعش و نیز مدارکی که نشان دهنده دارایی و اقامت او در کاناداست ، درخواست شود .

ساعت کار رسمی در کشور کانادا


ساعت کار رسمی در کشور کانادا

۸ ساعت کار روزانه و ۴۰ ساغت کار هفتگی ساعات کار استاندارد در کانادا است . ممکن است تغییراتی نیز در این ساعات اعمال شود که به نوع شغل بستگی دارد . در جایی که توافق دسته جمعی وجود دارد ، بابت ساعات اضافی ، اضافه کاری پرداخت میشود و در صنایع تولیدی ، متوسط ساعات کار هفتگی ۵۰ ساعت است . بسیاری از مدیر مسئولان اجرایی در کانادا ، برای کسب موفقیت در کار ساعات زیادی مشغول کار هستند . معمولا هرچه موقعیت شغلی فرد بالاتر باشد ، باید ساعات بیشتری کار کند .

برای پرسش سوالات اخذ ویزای کانادا و سوالات مربوطه خود میتوانید با کارشناسان شرکت ایران کانادا به شماره تماس :   ۸۸۵۰۱۴۱۱-۰۲۱ | ۸۸۵۰۱۴۱۲-۰۲۱ | ۸۸۵۳۱۶۲۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .